Amortyzator tylny OME Nitrocharger Sport - Ranger (2022 -) & VW Amarok (2023 -) - ARB-60172

  • Producent: ARB
  • Indeks: ARB-60172
  • Dostępność: Zapytaj o dostępność Zapytaj o dostępność
  • Czas realizacji: od 10 do 14 dni roboczych

  • Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 760,00 zł brutto
  • Cena netto: 605,69 zł
    Cena brutto: 745,00 zł

Amortyzator NITROCHARGER SPORT OME

Podczas opracowywania amortyzatorów Nitrocharger Sport firmy Old Man Emu inżynierowie ds. kontroli jazdy dostosowują zawory amortyzatorów do współpracy z różnymi sprężynami z asortymentu, co często skutkuje wieloma opcjami amortyzatorów dla każdego pojazdu.
Old Man Emu Nitrocharger Sport to konstrukcja dwururowa z zewnętrzną rurą rezerwową zapewniającą ochronę wewnętrznych elementów w terenie. Wykorzystując najnowsze osiągnięcia technologii amortyzatorów, Nitrocharger jest najlepiej dostrojonym amortyzatorem 4x4 na rynku. 

Specyfikacja:

- DUŻY OTWÓR 35 MM Z PODWÓJNĄ RURĄ; Umożliwia większą objętość oleju do chłodzenia i stałą wydajność zaworów, a mocna konstrukcja rury zewnętrznej o średnicy 1,6 mm chroni najważniejsze elementy wewnętrzne przed uszkodzeniem.

- DUŻY TŁOK Z HARTOWANEGO CHROMU O ŚREDNICY 18 MM; Wystarczająco mocny, aby poradzić sobie z każdym obciążeniem i trudnymi warunkami, jakich można oczekiwać od pojazdu z napędem 4x4.

- USZCZELKA OLEJOWA ZAWORÓW ZWROTNYCH – MK2; Najnowsza technologia w konstrukcji uszczelnień olejowych – fizycznie większa, z kwantową poprawą trwałości, retencji oleju i gazu przy znacznie większej odporności na ciepło, dzięki czemu może pracować w najcięższych warunkach.

Koncentrując się na inżynierii komfortu w terenie i prowadzeniu na drodze, dziś Old Man Emu dostarcza dostosowane do potrzeb rozwiązania zawieszenia dla ponad 200 popularnych pojazdów z napędem na 4 koła. Niezależnie od tego, czy chodzi o pracę, zabawę, trasę koncertową czy hardcorowy off-road, Old Man Emu oferuje wybór sprężyn, amortyzatorów i powiązanych elementów zawieszenia, które zmienią jazdę, prowadzenie i możliwości terenowe Twojego napędu na 4 koła.

- IMPREGNOWANA TEFLONEM PROWADNICA O NISKIM TARCIU; Najnowsze udoskonalenie konstrukcji prowadnicy pręta dodatkowo zmniejsza gromadzenie się ciepła i utrzymuje wydajność.

- PIERŚCIEŃ ŚLIZGOWY PROWADNICY Z BRĄZU; Nowy komponent, który utrzymuje stałą i jednolitą wydajność poprzez zapewnienie ścisłego i równomiernego dopasowania pomiędzy tłoczyskiem a prowadnicą tłoczyska.

- SYSTEM ZAWORÓW WIELOZMIENNYCH TARCZOWYCH; Unikalny i nowy układ zaworów obejmujący sterowanie zaworami wielotarczowymi u podstawy amortyzatora i po obu stronach tłoczyska. Dzięki temu inżynierowie OME mają więcej opcji zaworów, co zapewnia lepszą jakość jazdy i kontrolę prowadzenia.

- TŁOK Z TAŚMĄ TEFLONOWĄ 35MM O WYSOKIM PRZEPŁYWIE; Nowa konstrukcja o niskim współczynniku tarcia zapewnia mniej restrykcyjny przepływ oleju przez tłok, ogranicza gromadzenie się ciepła i napowietrzanie oleju, które prowadzi do blaknięcia.

- ZAWORY DLA POJAZDU; Wydajność amortyzatorów OME przewyższa konkurencję, ponieważ wiele godzin pracy inżynierów OME nad zaworami włożono w każdy amortyzator, aby zapewnić naszym klientom najlepszą jazdę i obsługę pojazdu.

- POLIETYLENOWA OSŁONA; Odporna na uderzenia, polietylenowa osłona przed brudem zapewnia dodatkową ochronę przed odłamkami kamieni i gruzem drogowym.

- AZOT; Zwiększa zakres temperatur roboczych i poprawia przepływ oleju przez zawory, zapewniając optymalną wydajność.

- SPAWY DODATKOWE; Aby zapewnić wytrzymałość i niezawodność, wszystkie mocowania mają dodatkowe spawanie