Amortyzator tylny OME Nitrocharger Sport - Ranger (2022 -) & VW Amarok (2023 -) - ARB-60172
- Producent: ARB
- Indeks: ARB-60172
-
Dostępność:
Zapytaj o dostępność
- Czas realizacji: od 10 do 14 dni roboczych
-
Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 760,00 zł brutto
-
Cena netto: 605,69 zł
Cena brutto: 745,00 zł
Amortyzator NITROCHARGER SPORT OME
Podczas opracowywania amortyzatorów Nitrocharger Sport firmy Old Man Emu inżynierowie ds. kontroli jazdy dostosowują zawory amortyzatorów do współpracy z różnymi sprężynami z asortymentu, co często skutkuje wieloma opcjami amortyzatorów dla każdego pojazdu.
Old Man Emu Nitrocharger Sport to konstrukcja dwururowa z zewnętrzną rurą rezerwową zapewniającą ochronę wewnętrznych elementów w terenie. Wykorzystując najnowsze osiągnięcia technologii amortyzatorów, Nitrocharger jest najlepiej dostrojonym amortyzatorem 4x4 na rynku.
Specyfikacja:
- DUŻY OTWÓR 35 MM Z PODWÓJNĄ RURĄ; Umożliwia większą objętość oleju do chłodzenia i stałą wydajność zaworów, a mocna konstrukcja rury zewnętrznej o średnicy 1,6 mm chroni najważniejsze elementy wewnętrzne przed uszkodzeniem.
- DUŻY TŁOK Z HARTOWANEGO CHROMU O ŚREDNICY 18 MM; Wystarczająco mocny, aby poradzić sobie z każdym obciążeniem i trudnymi warunkami, jakich można oczekiwać od pojazdu z napędem 4x4.
- USZCZELKA OLEJOWA ZAWORÓW ZWROTNYCH – MK2; Najnowsza technologia w konstrukcji uszczelnień olejowych – fizycznie większa, z kwantową poprawą trwałości, retencji oleju i gazu przy znacznie większej odporności na ciepło, dzięki czemu może pracować w najcięższych warunkach.
Koncentrując się na inżynierii komfortu w terenie i prowadzeniu na drodze, dziś Old Man Emu dostarcza dostosowane do potrzeb rozwiązania zawieszenia dla ponad 200 popularnych pojazdów z napędem na 4 koła. Niezależnie od tego, czy chodzi o pracę, zabawę, trasę koncertową czy hardcorowy off-road, Old Man Emu oferuje wybór sprężyn, amortyzatorów i powiązanych elementów zawieszenia, które zmienią jazdę, prowadzenie i możliwości terenowe Twojego napędu na 4 koła.
- IMPREGNOWANA TEFLONEM PROWADNICA O NISKIM TARCIU; Najnowsze udoskonalenie konstrukcji prowadnicy pręta dodatkowo zmniejsza gromadzenie się ciepła i utrzymuje wydajność.
- PIERŚCIEŃ ŚLIZGOWY PROWADNICY Z BRĄZU; Nowy komponent, który utrzymuje stałą i jednolitą wydajność poprzez zapewnienie ścisłego i równomiernego dopasowania pomiędzy tłoczyskiem a prowadnicą tłoczyska.
- SYSTEM ZAWORÓW WIELOZMIENNYCH TARCZOWYCH; Unikalny i nowy układ zaworów obejmujący sterowanie zaworami wielotarczowymi u podstawy amortyzatora i po obu stronach tłoczyska. Dzięki temu inżynierowie OME mają więcej opcji zaworów, co zapewnia lepszą jakość jazdy i kontrolę prowadzenia.
- TŁOK Z TAŚMĄ TEFLONOWĄ 35MM O WYSOKIM PRZEPŁYWIE; Nowa konstrukcja o niskim współczynniku tarcia zapewnia mniej restrykcyjny przepływ oleju przez tłok, ogranicza gromadzenie się ciepła i napowietrzanie oleju, które prowadzi do blaknięcia.
- ZAWORY DLA POJAZDU; Wydajność amortyzatorów OME przewyższa konkurencję, ponieważ wiele godzin pracy inżynierów OME nad zaworami włożono w każdy amortyzator, aby zapewnić naszym klientom najlepszą jazdę i obsługę pojazdu.
- POLIETYLENOWA OSŁONA; Odporna na uderzenia, polietylenowa osłona przed brudem zapewnia dodatkową ochronę przed odłamkami kamieni i gruzem drogowym.
- AZOT; Zwiększa zakres temperatur roboczych i poprawia przepływ oleju przez zawory, zapewniając optymalną wydajność.
- SPAWY DODATKOWE; Aby zapewnić wytrzymałość i niezawodność, wszystkie mocowania mają dodatkowe spawanie